21.04.2009

ŞAL MODELLERİ...






















13 yorum:

Alix dedi ki...

Beautiful pinneaple!
Congratulationes ^-^

Maria Amélia dedi ki...

Wonderful! I like it so much!
;)

Lady Hands dedi ki...

Selam canim..
It looks so great work and beautiful.
Have a nice day.

Elisangela Neves dedi ki...

Ola! Vim retribuir a visita e gostei muito do seu blog tambem! Volte sempre!

CORTEYGRIF dedi ki...

hello Myopie
very beautifull the pineaple stitch sal modelleri.
i wish a happy wekeend
kiss
ROSA

Quemona dedi ki...

Beautiful works!! Thanks for your visit:)

Matilde dedi ki...

Beautiful work!!!!
CONGRATULATIONS!!!!!

Thankyou for visiting my blog!!!!!

Regards,
Matilde

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

canım . silinen yorum bana aitti konçertonun 11 dk.lık kısmını bulup yüklemiştim bak diyecektim sana ama malesef 7 dk.dan sonrası gitmiyor . senden aldığım nedenini bilmiyorum ama son 24 saattir 5 yerine 1 dk çalmaya başladı. ben içindeki linteki siteden yenide yükledim ama aklım ilk 11 dk. lık kısmında kaldı
aslında toplamda 28 dk.lık bir eser üç bölümden oluşuyor . neyse bukadarıyla idare edeceğiz artık.

güzel bir pazar günü dileğiyle.
(silinen yorumun bana ait ve niye sildiğimi bil diye not düşeyim dedim) sevgiler,esenlikler

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Günaydın Hayırlı Günler Yeni ve Güzel bir Bahar Haftasına başlarken günlerinizin ve gecelerinizin neşeli sağlıklı ve güzel geçmesini temenni ederim. http://sukruyilmaz.net/img/gunaydin2.jpg

Pamuk ekim zamanının gelmesi dolayısıyle Arazileri toprağı hazırlamakla meşguldum ALLAH Kısmet ederse salı veya çarşamba günü yağmur olmazsa ekim yapacağız.Tabii bu arada biraz içim sıkıldı her nedense sebebini bilemiyorum internete dahi canım girmek istemedi.

Bu nedenle 45 gündür sizlerden uzak kaldım ve biliyorum ki beni merak ettiniz çünkü yazılarınızdan görüyordum ama bir türlü sabah erkenden git akşam yorgun dön bu nedenle yazamadım sizlere özür dilerim.

Şahsıma ve sayfalarıma gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederim.Sevgiyle,saygıyla vede sağlıkla mutlu esen kalın ALLAH'a emanet olunuz.

Saygılarımla

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay
http://sukruyilmaz.net

AŞKIN KARANLIK METALİ

Karanlıkta duruyorum aşk vurmasın yüzüme
dokunmasın kimse bana
kimse ulaşamasin artık tenimin incinen yerlerine...
uyanmasın bir daha etimdeki yaralı hayvan
zamanın siyah deltasında çürümek istiyorum
biliyorum artık kimse yok kimsesizliğime...

biliyorum aşka kimse yok
aşkın karanlık metali soğuyor yüreğimin derinliklerinde...
aşklarım, arkadaşlarım, dostlarım
dağılıp gitti herkes
içimi sızlatacak kimse kalmadı içimde...

Alıntı : Murathan Mungan
http://www.siirdefteri.com/?sayfa=siir&siir_id=4720

Norminha dedi ki...

Merhaba Myoopie!

Ziyaretiniz için teşekkür ederiz. İnternet bize iyi iş daha yakın olmamızı sağladı.
Selamlar,
Norminha

nesrin dedi ki...

şal modeline bayıldım ellerine sağlık çok güzel olmuş

htp://belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

gunaydın sal harıka gule gule kullanın sevgıler

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin